2016. április 25., hétfő

Koncha! (*^‿^*)

\(=⌒‿‿⌒=)/ Mindenkit üdvözlök! \(=⌒‿‿⌒=)/

Gondolom, aki benéz, abban rögtön felötlik egy kérdés:
                           Milyen blog is ez? Miről szól? Mi ez a cím egyáltalán?

  • Nos, ez egy olyan blog, ahol az aranyosság, és a cukiság lesz a fő téma. Jó, lehet kicsit furcsán hangzik, de nem az. ^^ Nagyon régóta kerestem egy ilyen blogot magyarul, de eddig még nem volt szerencsém egyhez se. Ezért is döntöttem úgy, hogy csinálok egyet én.
  • Hogy mi ez  cím? Mi az a 'kawaii'? Ez egy japán szó, magyarul azt jelenti, hogy, cuki, aranyos, édes stb. 
  • Miért pont japán? Hát mert én imádom japánt. Annyi aranyos dolog származik japánból, úgy hogy ez mellett döntöttem.

Ki is vagyok én?
  Yaneteru Rivaille lennék. (=^ ω ^=) De ti csak hívhattok Yaa-channak. Igen, a vezeték név rublikába a Rivaille került. Akik otthonosan mozognak az animék területén, azoknak rögtön szemet szúrhat. Hisz egy csodálatos animében, a Shingeki no Kyojinban - vagy angolosan Attack on Titanban - a rajongók álltal egyik legkedveltebb karakter, Levi is ezen a vezeték néven fut. Jó, tudom, hogy Levi Ackerman, és nem Levi Rivaille... de... Nya... nekem örökkön-örökké Rivaille lesz! Miért is lett nekem ez a vezeték név? Azért, mert az SnK/AoT-s karakterem, Levi húgicája, és ezért ő is Rivaille. 
 Egy kicsit még regélek magamról, akit ez nem érdekel, az nyugodtan ugorjon a következő pontra! ^^
 15 éves vagyok, és lány. Ha esetleg valakinek még nem esett volna le. (〃^▽^〃)  Művészeti irányba tanulok, és ha összejön a jövőm, akkor illusztrátori pályán szeretnék dolgozni a jövőben. Imádom a cicákat, ezért lesz egy pár bejegyzés róluk. Tumblr-özök is, aki kíváncsi rá, az itt megtalálja →→ Sushi-chii Tervben van, hogy amint megfelelő felszerelésre is szert sikerül tennem, belekezdek a YouTube videózásba is. Amint fenn lesz az első videóm, természetesen szólni fogok nektek! ^^
 Most ennyit rólam!

Szeretem becézgetni az embereket, de nem épp azon a megszokott módon. Étel neveket szoktam használni, ezért nagy a valószínűsége, hogy titeket is így foglak becézni. Előre is kérem, hogy ezen senki ne sértődjön meg. Teljesen, 1OO%-osan szeretetből mondom én azt valakinek, hogy pl.: Húsgolyó, vagy Spagetti tészta.

Nagyon köszi, hogy benéztél!

Yaa-chan ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése